یک، چگونه می توان مهارت های ارتباطی را بهبود بخشید.

1. روش ارتباطی مناسب را انتخاب کنید.

ارتباط، ارتباط رو در رو نیست، نه تنها از طریق زبان، بلکه از طریق نامه، ایمیل و کلمات دیگر نیز قابل ارتباط است. مناسبت های مختلف از روش های ارتباطی متفاوتی برای دستیابی به اثرات خاص خود استفاده می کنند. به عنوان مثال، زمانی که طرف مقابل عصبانی است، شما فرصتی برای تعامل رو در رو با طرف مقابل ندارید. اگر این کار را به خوبی انجام ندهید، با کمتر کار بیشتری انجام خواهید داد. در این مرحله باید ارتباط متنی مانند نامه را برای برقراری ارتباط انتخاب کنید.

2. از همه فرصت های ارتباطی استفاده کنید.

گاهی اوقات، وقتی طرف مقابل مشغول است، اگر سخت کار نکنید، فرصت برقراری ارتباط را از دست می دهید. شما باید فورا به طرف مقابل بگویید. ارتباط شما با او فقط زمان کوتاهی را می گیرد. به عنوان مثال، لطفا یک دقیقه به من فرصت دهید. به این ترتیب ممکن است فرصت هایی برای ارتباط ایجاد شود. زبان فوق العاده است، موضوع جذاب است و طرف مقابل ممکن است به شما زمان بیشتری برای برقراری ارتباط بدهد.

3. زبان ارتباط مختصر و جامع است.

هنگام برقراری ارتباط رودررو، موضوع واضح و زبان مختصر است تا طرف مقابل بتواند معنی و قصد شما را بفهمد. در هنگام برقراری ارتباط گفتن کلمات زیاد تابو است تا طرف مقابل نداند و یا حرف شما مبهم است و طرف مقابل را اشتباه متوجه شده است.

دوم، چگونه می توان مهارت های ارتباطی را بهبود بخشید و یک پایه محکم ایجاد کرد.

1. بیشتر بخوانید.

خواندن زیاد به معنای خواندن کتاب های زیاد است. صرف نظر از جنبه های خواندن، می توانید از طریق خواندن تجربه بی تجربه ای کسب کنید، نکات دانشی مختلف را جمع آوری کنید و زبان و پایه نوشتاری محکمی برای ارتباط ایجاد کنید.

2. نگاهی بیندازید.

تماشای بیشتر به تماشای اطلاعات در اینترنت، تماشای تلویزیون، تماشای فیلم، خواندن روزنامه، خواندن مجلات، دریافت اطلاعات داغ در جامعه امروزی، جستجوی گفتگو در زمانی که ارتباطات سرد است، یافتن موضوعات مورد علاقه مشترک و راهنمایی شما اشاره دارد. موضوع بیان

3. بیشتر بنویسید.

نوشتن بیشتر به بهبود قدرت بیان خط و نوشتن با تمرین کاراکترهای قلم مو (مو) و نوشتن مقاله، بهبود ذائقه فرهنگی خود در قلب دیگران، و ایجاد زیربنای تأثیرگذاری برای ارتباط اشاره دارد.

پنجشنبه 30 دی 1400
بؤلوملر :